tiistai 1. tammikuuta 2013

Sisustushankintoja vuodelle 2013

Vuoden eka päivä! 

Sain tänään supersiivous inspiraation. Keräsin kaikki joulukamat kuusta myöten pois ja piilotin ne varaston pimeimpään nurkkaan.

Oletteko te jo siivonneet joulun pois vai odotatteko loppiaiseen?

Minulla on muutenkin ollut jännä päivä! Mies paljasti tänään, että aikoo viedä minut viikonloppumatkalle ensi vkonloppuna ja ei suostu kertomaan että minne. Kirjoitti lapulle, että mitä pitäisi pakata mukaan.

Alusasut
Uimaasut
Iltapuku
Kahdet vaihtovaatteet
Rennot vaatteet

Voi hitsi että minua jännittää! On hoitanut Liljalle hoitopaikankin mummulaan. Mukavaa päästä vähän rentoutumaan vaihteeksi!

Käytiin välipäivinä Seinäjoella ja siellähän on tämä valtavan ihana sisustusliike nimeltänsä Sapira. Täynnä kaikkea ihanaa ja paljon Riviera Maisonia. Haluaisin kovasti alkaa keräilemään RM:n astioita, mutta toisaalta taas Villeroy & Bochin New Wavea. Voiko Riviera Maisonin astioita pestä koneessa joissa on kirjoitusta? Toisaalta valkoinen Tema astiasto kaipaa vielä lisäystä.

Tässä kuitenkin varmoja hankintoja ensi tai siis tälle vuodelle

Korkea hopeinen kynttilänjalka
Koristeellinen peili
Ikean Bestå kiiltävillä valkoisilla ovilla
Jokin kaunis kattolamppu makuuhuoneeseen

+ makkariin verhotanko ja pimennysverhot

Korkean kynttelikön itseasiassa hankein jo. Tilasin sen aikapäivää sitten Ellokselta mutta nyt vasta paketti saapui. Kynttelikkö on kyllä todella kaunis, joten kannatti odottaa. Laitan siitä kuvaa myöhemmin.

Haaveissa on myös ehkä uudet yöpöydät makkariin ja uuden lamput pöydille.

Ihanaa että joulu on ohi ja voi alkaa elämään niin sanottua normaalia elämää!

Terveisin

Fanni Pauliina

12 kommenttia:

  1. Voi ihanaa yllätyslomaa sulle! Sattumalta huomasin, että olen blogisi 50.tuhannes lukija ;)

    Onnea vuoteen 2013♥!

    VastaaPoista
  2. Tuo peili olisi haaveissa minunkin listalla! niin kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen haaveillut siitä jo pitkään. Askon valikoimassahan se on. Ilmeisesti tämä nykyinen malli on nyt myyty pois. Tilalle on tullut samantyyppinen, mutta ei näin hopea, vaan antiikkipatinoitu. Tarkoitus olisi mennä katsomaan että miltä se näyttää.

      Poista
  3. Kuullostaapa ihanalta tuo sinun tuleva viikonloppusi <3

    Mä olen ainakin pessyt koneessa noita RM:n lautasia ja mukeja, jossa on tekstejä eikä ole menneet miksikään. Mutta myös valkoinen teema on kiva. Siihen on helppo yhdistellä muita värejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jänskään täällä kovasti ensiviikonloppua! Niin mukavaa päästä rentoutumaan ja lepäämään! :)

      Onpa kiva kuulla että niitä voi tosiaan pestä koneessa. Olin nimittäin hieman skeptinen sen suhteen :)

      Poista
  4. Vautsi mikä viikonloppu tulossa;)

    Mä olen siivonnut joulun jo kokonaan pois, lukuun ottamatta ikkunassa olevaa tähteä, ja purkeissa olevia valosarjoja ;) ne tuo vaan vielä niin kivasti valoa tähän pimeään arkeen :)

    Upeita hankintoja olet tekemässä, peili on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä keräsin raakasti kaikki pois että pystyin järjestämään ne varaston pimeimpään nurkkaan! :) Oikein tuli taas sellainen jouluähky. Ihanaa alkaa elämään normaalia elämää ja saada vähän kevättä rintaan! :)

      Poista
  5. Vai mikä mies! Tuollaisesta on syytä pitää kiinni, hih!

    Minäkin tilasin Ellokselta tuon kynttilänjalan, saapui ennen joulua. Olin hieman pettynyt sen laatuun, ja jahkailen vieläkin, pidänkö sen vai en..

    Pirtsakkaa alkanutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No osaa se ukko ilmeisesti välillä yllättää että ei heti vaihtoon laiteta :D :D

      Minä kyllä tykkäsin kovasti siitä Elloksen kynttilänjalasta. En asettanut sille kovin suuria odotuksia laadun suhteen, joten ehkäpä se pääsi jopa vähän yllättämään :)

      Poista
  6. Onpas jännä viikonloppu sinulla tulossa! =)

    Mäkin kotiutin sen korkean kynttelikön. Ihana! <3 Kivoja hankintoja sinulla mielessä. =)

    Tervetuloa uuteen blogiini! ;) http://homewhitehome.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Näyttää ihanalta tuo koristeellinen peili. Eikös se ole Askon valikoimista? Olen katsellut Askosta vastaava peiliä meidän vierasvessaan, mutta valitettavasti kyseinen peili oli liian iso sinne.

    VastaaPoista