sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Meidän kodin joulu

Hei rakkaat lukijat!

Joko siellä ollaan jouluisissa tunnelmissa? Minä täällä pikku hiljaa virittäydyn siihen todellisuuteen, että huomenna on tosiaan joulu. Olen aina ollut todella joulu ihminen, mutta tänä vuonna en ole yksinkertaisesti ehtinyt hössöttämään koulun takia. 

Menemme huomenna minun vanhemmilleni ja 25. päivä miehen vanhemmille. Ihanaa kun ei itse tarvitse laittaa mitään vaikka kokkaamisesta kovasti pidänkin. Ei olisi kyllä minulla paukut nyt riittäneetkään joulun järjestämiseen. Minä kun olen sen verran vanhanaikainen, että en iki päivänä ostaisi kaupasta mitään valmiita laatikoita tai rosolleja. Kaikki pitää tehdä itse. Siitähän se joulumieli tulee kun kaikkia puuhailee! Mutta kukin tyylillään! :)

Tässäpä nyt jouluinen kuvapläjäys meidän kodista.
Joulun ruoka herkuista kuvat taitavat tulla sitten hieman jälkijunassa.

Oikein ihanaa joulua teille ja nauttikaa sekä rentoutukaa perheidenne kanssa!

Terveisin

Fanni Pauliina

27 kommenttia:

  1. Kauniilta näyttää! Oikein ihanaa joulua <3

    VastaaPoista
  2. Kaunista! Tuo piparkakkutalo on todella kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se onkin nyt minun lemppari joulukoristeeni! :)

      Poista
  3. Oikein kaunista ja tunnelmallista. <3

    Rauhaisaa ja riemukasta joulun aikaa teille! <3

    VastaaPoista
  4. Kauniita kuvia!
    Hyvää Joulua teille!

    VastaaPoista
  5. Oi miten kaunista <3 Oikein ihanaa joulua koko perheelle :)!!

    VastaaPoista
  6. Kauniita ja tunnelmallisia kuvia!
    Hyvää joulua! :)

    VastaaPoista
  7. Kaunista! Hyvää Joulua sinne teille!

    VastaaPoista
  8. ompa mukavia kuvia! tyylikästä ^^
    mukavia päiviä teille!

    VastaaPoista