keskiviikko 8. elokuuta 2012

 Kyllä mua on nyt lykästänyt!
Nimittäin lähipitäjän sisustusliikkeessä oli loppuunmyynti. Myynnissä Kartellia, Ganttia ja Lexingtonia kaikki vähintään - 20 %!
Tämän kuultuani ryntäsin liikkeeseen. 
Onnekseni ihan kaikkia parhaimpia paloja ei oltu vielä viety käsistä.

Ja Victoria Ghostithan sieltä lähti minun matkaan! 
JA - 20% alennuksella. 

Ne ovat niin tyylikkäät. Vaikka alunperin olin ajatellut valkoisia, mutta kyllä tämä läpinäkyvä on ihan äärettömän tyylikäs! 

Kartellin tuotteista Ghost tuolit sekä Bourgie edustavat juuri tämän blogin sanomaa

"Modernia maalaisromantiikkaa"

Muotoilu on mielestäni kuitenkin aika romanttinen, mutta kuitenkin niin moderni.

Paikan ne löysivät meidän keittiönpöydän äärestä
Keittiön kaapitkin tulevat toivottavasti kokemaan muutoksen lähiaikoina! Toiveena olisi saada pelkästää uudet ovet ja tasot. Tarjouspyyntöä olen laittanut kotipitäjän kalustefirmoille. Toiveissa olisi valkoiset kiiltävät ovet ja tasot :)
Kaapit ovat vain niin erikoisilla mitoilla aikoinaan valmistettu että saa nähdä tuleeko niin kalliiksi että ei kannata uusia pelkästään ovia.
Vasta puolen istuimena toimii Ellokselta tilattu penkki, joka on muuten oikein hyvä ja tukeva jos joku on ajatellut hankkia. Eli voin suositella :)
Samalla reissulla mukaan tarttui myös Gantin ihana valkoinen tähtimatto pisuaariin :)

Hitsi mää oon kyllä kunnostautunut tässä blogin pidossa!

Ja tervetuloa uudet lukijat! Toivottavasti pysytte matkassa mukana.

T. Fanni Pauliina

6 kommenttia:

  1. Mä olen kyllä nyt niin kade noista tuoleista!! ;) Ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä kaupassa on vielä yksi kirkas Victoria Ghost ja yksi kirkas Louis Ghost :) Liike on Sisustus Annaka, Kalajoki :)

      Poista
  2. Minä kans oon kade noista ihanista tuoleista, mahtavat löydöt olet tehnyt :) Victoria Ghost tuolit ovat unelmalistallani :)

    VastaaPoista
  3. Ei muutakuin rahat possuun säästöön ja sitten kaupoille :)

    VastaaPoista
  4. Teidän pöytä on niiiin ihana! Toi teksti ja tuolit ja penkit ja kaikki jaaaa!
    Silmiä hivelevää :)

    Hyvää "kesän" loppua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pöytä on Netanttilasta ja oli sillon tarjouksessa 299 e. Pöytä on muuten oikein hyvä mutta istuinten täytyy olla aika matalat että jalat ei jää pöydän ja tuolin väliin jumiin.

      Kiitos mukavista sanoista!

      Ihanaa kesän loppua myös sinulle Viivi!

      Poista