tiistai 7. elokuuta 2012

Kylli-tädin makkarissa

Nyt on kuulkaa niin kamala sisustusvimma päällä ettei oo tosikaan. Olen haaveillut makuuhuoneemme uudistamisesta, seinien maalauksesta, lattian vaihdosta ja uusista huonekaluista.

Netissä surffaillessani törmäsin Kylie at home mallistoon, mikä todella miellytti minun silmää.

Äänestäkäähän mikä miellyttää eniten teidän silmää :)

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.


Minun ehdoton suosikkini on kuva nro. 9. Tunnelma ja värit kaikki kohdallaan!

Tähän täytyy pyrkiä! Upea tunnelma <3 Mistähän sattuisi löytämään tuollaisen sängynpäädyn? Saa vinkata jos joku tietää.

Suomessa Kylie at home- mallistoa myyvät sisustusliike Pink Boudoir ja Lennol.fi verkkokauppa. Molemmissa näkyi olevan tällä hetkellä aika suppea valikoima.

Parhaiten tuotteisiin pääset tutustumaan Kylli-tädin omilta sivuilta
Sinne pääset täältä.
Kuvat lainattu

7 kommenttia:

  1. RAKASTAN ja isosti! <3 <3 <3 Itsellänikin oli aikeissa tehdä postaus Kylien sarjasta, heillä näyttäisi olevan ainakin kuvien perusteella meidän greigen sävyiseen seinämaaliin sopivia liinavatteita ja koristetyynyjä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samat sanat <3 Olin yhteydessä Lennoliin ja heillä ei ole enään saatavilla tätä mun lempparia eli Yarona-mallistoa. Täytyy vielä tiedustella että onkohan sitä tulossa lisää :) Oon ihastellu teidän makkarin muutosta ja siitä sain meidän muutokseen lisä inspiraation :)

      Poista
  2. 1,4,6 ja 7 on mun lempparit, tosin yhtään epämukavaa ei kuvasarjassa ees ollut :D

    VastaaPoista
  3. 1 tai 7 ois mun mieleen, en oo oikein innostunut koukeroista, tykkään enemmän selkeistä kulmista :D

    VastaaPoista
  4. Moni oli ihana, mutta tähän hetkeen istuisi eniten 3 :)

    VastaaPoista
  5. iso huokaus <3 i-h-a-n-i-a makkareita!!7,8 ja 9 on musta kaikkein upeimmat.

    VastaaPoista