keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Paras tunnustaa kerralla kaikki!

Kiitos kaikista ihanista tunnustuksista jota olen saanut. Niitä onkin neljä kappaletta joten tunnustetaan nyt kerralla kaikki!

Ensimmäiseksi kiitos Ihanan Elämän Mustikalle, Vanhan kerrostalon asukkeja Seijalle ja Talo kotimetsässä-blogin J:lle tunnustuksesta <3 Kaikki ovat aivan ihania blogeja, käykää kurkkaamassa!

Tunnustus tulee jakaa viidelle blogille jolla on alle 200 lukijaa.
Tässä minun suosikkeja:


Sitten seuraava hyvän mielen haaste :) Kiitos tästä Vanhan kerrostalon asukkeja-blogin Seijalle!

Haasteessa siis tarkoituksena kertoa 10 asiaa mitkä tuovat itselle hyvän mielen ja jakaa se edelleen viidelle bloggailijalle

1. 
Perhe 

2. 
Ystävät

3.
Terveys

4.
Koti ja sen ympärillä olevat ihanat touhut <3

5.
Työ 
(minun perheessä on aina arvostettu työtä ja varsinkin sen tulosta)

6. 
Ruoka
Voiko ruokaa olla rakastamatta? Monesti päivät menee miettiessä että mitähän sitä tänään tekisi. Rakastan ruanlaittoa.

7.
Seksi
(no voiko tätä nyt jättää laittamatta.. minusta se on tärkeä osa parisuhdetta. Hahh ruoka meni seksin edelle :D )

8. 
Tavarat ja shoppailu
Olen materialisti, tavarat tuovat minulle onnea. Sanokaa mitä sanotte!

9.
Matkustelu
Olen matkustellut paljon ennen lisääntymistä. Nyt on sitten jäänyt vähemmälle. Onneksi matkamuistot pysyvät mielessä ikuisesti.

10.
Raha
Sanovat että raha ei tuo onnea, mutta kyllä se tekee asioista ainakin helpompaa!

En enään keksi että kenelle antaisin joten pistetään näille samoille kun ylhäällä. Ja käykää ihmiset katsomassa! Ihania blogeja! :)



P.S: Olen tehnyt päätökseni kameran suhteen! Nikon 5100 on matkalla mun hellään huomaan! En malta oottaa! :)


9 kommenttia:

  1. Aapuva Kiitos Haasteesta !!! on viikko taas pyörähtänyt niin ettei ole tänne kunnolla ehtinyt.

    T Nina =o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppas hyvä! :) Viikot menee huimaa vauhtia :)

      Poista
  2. Kiva lukea sinun tärkeimmistä asioista :-) Mukavaa alkavaa viikkoa! :-) Tampereella tulee lunta ihan mahdottomasti, toivotaan että sulaakin pian!

    VastaaPoista