tiistai 6. maaliskuuta 2012

Niin on nättiä että on nättiä..

Mitähän ihmettä mulle on oikein tapahtumassa?! Ennen kaikki piti olla mustavalkoista pelkistettya ja yksinkertaista. NYT oon haalinnut kaikenmoista tilpehööriä ja tuntuu että kaikki tavarat etsii paikkaansa. Toki tällä porrasrempalla voi olla asiaan jotain osuutta. Remppa on venynyt ja venynyt. Nyt otettii kuiteskin ammattimies asialle kun kumpikaan meistä ei niitä kerkeä maalata loppuun. Samalla yläkerran kamalat mäntyovet saavat saman ammattimiehen toimesta kauniin puolikiiltävän valkoisen maalin päälleen..

No joo mutta asiaan. Voi valtava että Greengatella on ihania kuppeja ja kippoja ja ties mitä muuta. Sen verran oon kuitenkin pysynyt omana itsenäni, että en hankkisi omaan kotiini kaikista värikkäimpiä niistä. Oma lempparini on ehdottomasti tämä <3

Dora White

Onko teillä kokemuksia näistä astioista? Kestävätkö konepesun? Ja mistä olette hankkineet?

Koneestakin näyttää loppuvan akku, joten lyhyeksi jää nämä tarinoinnit tällä kertaa! Loppu viikosta saan varmaankin laitettua kuvia portaikosta :) Toivottavasti

13 kommenttia:

  1. Mulle kävi vuosi sitten kanssa hurahdus noihon greengaten astioihin. Nyt kaapit notkuu erilaisia lattekuppeja :D Jokaista sorttia on saatava vähintään kaksi, jopa niitä räikyvän kirkkaita värejä. Oon ostanut kaikki gg:n astiat sellaisesta ku Colore, ihana ystävällinen palvelu ja iloiset omistajat. www.colore.fi on heidän nettiosoite. Ps. vasta itsekin varasin heiltä noita dora sarjaa, on se vaan niin ihana :D

    VastaaPoista
  2. Ja juu, kestää konepesun hyvin :)

    VastaaPoista
  3. No onpa kiva kuulla! Ootko aatellu ottaa sun kauppaan myyntiin? Kiitos muuten kaikki paketit on tullu perille, mutta en oo vielä päässyt tutkimaan sisältöjä sen kummemmin kun ollaan evakossa mun vanhempien luona kun niitä portaita maalataan ja yläkerran aulaa.

    Ite oon semmonen (ainakin toistaiseksi :D) että kaikki astiat pitää olla samanlaisia :) Iittalan valkoista teemaa keräilen tällä hetkellä, mutta tuo dora sarja on kyllä niin soma että sitä pitää harkita! :)

    Ja kiitos linkistä käyn tutkimassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. GG:n edustuksen olen saanut, mutta ku niitä on joka verkkokaupassa, niin en mää tiiä haluanko sitten niitä ottaa. Toki ne ois kiva lisä tuotevalikoimaan, mutta mietinnässä ainakin toistaiseksi.

      Joo, kyllä määkin tykkään, että kaikki pitäis olla samanlaisia, mutta en oo ainakaan toistaiseksi raskinu ostaa aina yhtä gg:n kuosia puoltatusinaa / tusinaa... lottovoittoa odotellessa. Mutta on ne kivoja piristeitä kattauksiin. Valkoisen teeman kanssahan se dora sarja sopii ku unelma.

      Milloin teidän maalausprojekti päättyy?

      Poista
    2. On ne kyllä ihania! Toivottavasti ei tuu kommentit kahteen kertaan, kun äsken jo kirjotin mutta mitään ei näkynyt :)

      Minä oon sijoittanu mun mielikuvitus lottorahat jo moneen kertaan ja tuntuvat nekin loppuvan kesken! :D Mutta jos otat GG:tä myyntiin niin täällä on ainaskin yksi varma asiakas :)

      Maalausprojekti alkaa olla tiensä päässä. Tänään on vedetty portaisiin viimeinen maalikerros ja yläkerran aulan seinä ja katot on maalattu. Ovet on vielä maalamolla ja ne varmaan valmistuu ens viikolla. Näyttää ihan törkeän hyvältä! Huomenna saa sitten mennä siivoamaan ja kotiutua <3 Laitan sitten uusia kuvia :)

      Poista
  4. Ihana koti ja blogi löytyi täältäkin..minä niin klikkaan itseni lukijaksi ja kiva että sinäkin luet blogiani :)..Hyvää viikonjatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Tervetuloa :) Mukavaa viikkoa myös sulle! :)

      Poista
  5. Saanko muuten tehdä blogistasi esittelypostauksen omassani? Saako lainata myös sinun kuviasi? :)

    VastaaPoista
  6. Voi kääk, kun tuota Greengatea näkee joka puolella, niin alkaa itseäkin syyhyttää. Niin ihana kannu! Hartaasti olen päättänyt, etten sortuisi kyseisiä astioita ostelemaan, mutta mutta.. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin tekee! Pysytään lujana siskot! Vai pysytäänkö!? :D

      Poista
  7. Noi on niin ihania! Mulla on pari red fay latte kuppia ja ne on nyt ainakin pysynyt hyvänä!

    VastaaPoista