maanantai 26. maaliskuuta 2012

Järjestelmä ongelmia

Hei ihanaisten ihmiset! 
Olen nyt kärsinyt kamalasta järjestelmäkamera ongelmasta muutaman viikon. Joka päivä selaan että mikä kamera olisi hyvä ja mikä ei. Nyt oon tullut siihen tulokseen että tämä kuume ei lähde muutakuin yhdellä asialla. ELI hommaamalla järkkäri!

Nää kaikki jutut on mulle ihan uusia ja en oikein ymmärrä kaikkia juttuja. Haluan kuitenkin semmosen kameran joka osaa ottaa kuvia vaikkei kuvaaja oliskaan ihan pro, mutta tulevaisuudessa kun hieman opiskelisin asiaa niin se olisi tuolloin myös käyttökelpoinen.  Nyt olen kuitenkin päätynyt kahteen vaihto-ehtoon. Jos teillä on näistä kokemuksia tai jostain muista järkkäreistä niin kiltit auttakaa! 
Nikon D5100 +18-55 VR
(netanttila 699 e, kaupanpäälle kameralaukku)

TAI

Canon EOS 600D 18-55 IS
(netanttila 649,90 e)

Kumman kameran sinä ottaisit jos voisit valita?

Mitä kameraa itse käytät?

Kiitos paljon jos joku voi auttaa!

5 kommenttia:

  1. Canonista tykkään itse enemmän. Mulla on järkkäri ihan perus Canonin 1000D. Mutta putkia mulla onkin sitten liuta erilaisia. Nää on makukysymyksiä :)Tsemppiä valintaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos neuvoista ja tsempeistä! :) Valinta on vaikea!

      Poista
  2. Minullakin on Canon eikä siis kokemusta muista merkeistä järkkäreissä. Voin kyllä suositella. Mutta sellaisen vinkin annan, että näistä Canonin järkkäreistä on monesti erilaisia tarjouksia juuri esim. Anttilassa. Että jos ei ole hirmuinen kiire, kannattaa odottaa taas tarjousta jos sellaista ei ole tällä hetkellä. Itse ostin sellaisen tarjouksen aikaan, missä sai kaksi erilaista putkea, kameralaukun, muistikortin ja kirjan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä canon sulla on? No niitä tarjouksia oon kovasti koittanu bongailla ja just tuo 600D oli muutama viikko sitten tarjouksessa 599 ja kaupanpäälle laukku ja muistikortti mutta onneton en raaskinu sillon ja nyt NIIIN harmittaa! :)

      Paljonko sun tarjouspaketti maksoi jos saa udella? :)

      Poista
    2. Kannattaa odottaa, eiköhän sieltä tule kohta uusi tarjous! Nyt en kyllä muista paljonkohan se ois ollu.. mut en valehtele paljoa jos sanon ettei se yli 500 ollu! Ja siitä on sellainen 1,5vuotta.

      Ja muutes, blogissani on sinulle tunnustus :)

      Poista